Kedves Blogolvasók! (Már ha olvassák is, és nem csak küldözgetem itt az üzeneteket a nagyvilágba feleslegesen)

Tegnap elmulasztottam írni, egészen sokáig maradtam a nagymamámnál, a keresztanyummal beszélgettem (végre sikerült összehozni egy találkozót). Megkaptam életem első szemhéjtusát (mivel tudják mennyire vonz az emberek kipingálása -hátha egyszer ebből élek meg) és azt hiszem sikerült egész elfogadhatóra felkennem. :) Névnapomra megkaptam még az Angyali vadász 2. -Angyalcsókot is, mivel az első és a harmadik kötete már a polcomon pihen (egyébként már kiolvastam). Jelenleg a barátnőm által ajánlott Szent Johanna gimi 2. kötetét olvasom, nagyon megtetszett. (:

Még csak február 12.-e de már mindent elárasztott a Valentin-napi őrület. Feleslegesnek tartom ezt az "ünnepet", hiszen ha szeretek valakit, azt nem csak ezen, hanem az év összes napján szeretem (és nem csak ma mutatom ki ezt neki). [Ez csak az én véleményem, természetesen ha valaki szereti, akkor az tök jó ;) ]

Mai program:

6:30-8:00 -Felkelni és beérni a suliba időre. Sikerült.

8:00-13:25 -Túlélni az iskolát. (Sikerült befejeznem a Szent Johanna gimi első részét, belekezdtem a másodikba.. barátnőmmel elnevetgéltük a fizikát.)

13:25-14:20 -Barátokkal hülyéskedni a szünetben. Kiválasztani a felolvasandó szövegem a megyei fordulóra a Tanárnővel (sikerült). Elérni a buszt.

14:35-16:28 -Mamámnál ebédelni, unokaöcsivel beszélgetni/kártyázni. Elkezdeni a leckét. Elérni a buszt.

17:00 -19:00 -Lecke.. rengeteg lecke. Tanulni a 3 oldalnyi angol szót, holnapra. Péntekre 5 oldal kell, jövőhét hétfőre 7 oldal. Miközben a húgom kikérdez a szavakból, francia manikűrt kékkel festeni a körmömre (egész szép lett :) ).

Ilyen érdekesen telnek a napjaim.. Közben pedig virul a fejem, mert több "régi" ismerősöm is felkeresett, miszerint szívesen találkoznának velem. Szerencsére, vannak akik nem felejtettek el. :)

Na de most iszok egy teát, és angolozok. Bye.

Szerző: Amiable  2013.02.12. 19:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr155077167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása