Sziasztok!

Hát.. hol is kezdjem. Láttatok már olyan csajt, aki kb. 3 óráig takarított, csak mert a pasija átjön hétvégére? Nem? Kár..

A takarítás közben -kedvcsinálónak- megittam még egy "kevés" vörösbort is, mert ugye imádom. De azt hiszem, miután kétszer (majdnem) nekimentem az asztalnak, nem kéne többet inni. (Pláne, hogy mikor anyut kértem, hogy jöjjön ki, mert mutatni akarok neki valamit és kapásból lefejeltem az ajtót, kicsit nézett.. ) Úgy érzem, hogy az összes kosznak amit felszedtem, a háromszorosa tapadt a bőrömre és most megbolondulok..

De megígértem, a blogom bronzérmes olvasójának, 'Pamacslabdának', hogy ezt ma még megírom.

Túl vagyok egy egészen elképesztő matek dolgozaton (egybevéve az osztályfőnököm egyik epés megjegyzését), egy angol szódolgozaton és egy angol korrepetáláson (itt már én voltam a tanár).

És mivel a múltkor a filmajánló volt, most kaptok egy kis "zeneajánlót" is. (Kissé fájdalmas) nosztalgiázásra javaslom Gotye: Somebody that I used to know című számát, így vörösborral egybekötve, nekem a szívem szakad meg. (: Aztán, ha nevetgélésről van szó (főleg az én 'Pamacslabdámmal') akkor mehet Sting: Englishman in New York.. Ha gondolkodós kedvedben vagy (kb. mint én mindig), akkor P!nk: Try tökéletes választás. Ha a helyembe szeretnéd képzelni magad, akkor (legyen egy magyar is) Vad Fruttik: Nekem senkim sincsen című szám lesz a megfelelő. Ha csak buliról van szó, akkor jöhetnek a népszerűbbek; Rudimental ft. John Newman: Feel the love vagy The Sricpt feat Will.I.Am.: Hall of fame.

Na de most megyek és lemosom magamról a koszt. Holnap pedig Ő. Végre. Csókcsók.

Szerző: Amiable  2013.02.15. 21:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr915082705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása