Sziasztok!

Tudom, régen írtam, de megpróbálom összeszedni a fő momentumokat. Múlthéten..

..Szerdán kiolvastam az Eleven testek című könyvet, bár próbáltam "nem olvasni", de nem sikerült. :$ A csütörtök elég alvós nap volt, mint általában. Pénteken volt egy hosszú sétám, ugyanis 'Picifiam' rosszul lett és mivel nekem volt egy lyukas órám, hazakísértem. Szép menet volt a sulitól hozzá majd vissza. Szombaton ellátogattam (végre) az imaházba, de ezúttal 'Manót' is vittem magammal. Megtetszett neki a hely és kitudja, talán még rendszeresen jár majd velem. Vasárnap reggel eljött Ő, majd kis késéssel és egy kis taxis segítséggel eljutottunk a Ram Colosseumba, hogy megnézzük a Monte Cristo grófját. Nagyon klassz volt az előadás, gyönyörű dalokkal és jelenetekkel.

Hétfő délután már a vonaton ültünk, útban a városa felé, hogy megismerhessem a szüleit. Végül a találkozás egész komplikáció-mentesre sikerült, de azért izgultam bőven. :) Kedd reggel volt egy kis dolgunk a kórházban, délután pedig sétálgattunk a városában. Ma is sétáltunk egyet, megnéztük a látnivalókat, fagyiztunk, nevetgéltünk.. :) Romantikus volt, jól esett egy kis kikapcsolódás. A vonaton hazafelé elkezdtem olvasni az Állatok az ágyamban című könyvet. Jacquie Durrell írta a férjéről, aki állatorvos lévén sok könyvet írt már a témával kapcsolatban (meg is van az egyik).

Holnap pedig vissza a mókuskerékbe, a szürke hétköznapokba..

(A bejegyzés végére pedig kaptok egy egészen vidám kis dalt, egyszer megéri meghallgatni!)

Bon voyage, mes amis.

Szerző: Amiable  2013.05.01. 22:31 Szólj hozzá!

Címkék: zene vélemény könyv színház könyvajánló zeneajánló lenka ram colosseum monte cristo grófja eleven testek everything at once állatok az ágyamban jaquie durrell

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr715260426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása