Kedves Blogolvasók!

Tegnap, bár fájó szívvel, de otthagytam a kiscicám az orvosnál (ivartalanítás). Csak halványan pislogott felém a ketrecből, amikor kiléptem a rendelőből, de mégis szívszorító érzés volt. Egy ásványvízzel vészeltem át a másfél órát, majd fél6kor szinte berontottam a rendelőbe. Kiscicám békésen aludt, és bár a doktor szerint "már ébredezett" én tumblr_mijs35rGM11rb4k47o1_500_large.jpgsemmi jelét nem láttam ennek. Hazahoztuk, lefektettük (még be is takargattam) és vártuk, hogy felébredjen. Eleinte mintha kicsit becsiccsentett volna, bicegett, támolygott a lakásban és jó párszor elesett.. Miután feltettem a radiátorra (nem nyugodott amíg fel nem került), békésen elaludt. Reggel már mohón habzsolta a húsgolyókat, pedig az orvos szerint normális az első napon az étvágytalanság. Persze, az én macskám, aki a nap 24 órájából 23-ban biztos éhes, étvágytalan lesz.. :)

A mai nap hamar eltelt, először is mert 6 órából 5-öt végigolvastam.. a 7. órában próba volt és az orrdugulásom ellenére sikerült elfogadhatóan elmondanom a verset. Mamámnál megebédeltem és rohantam haza. Kiolvastam a Szent Johanna gimi hatodik részét is, így már szombatig (dedikálás!) csak a 7. van hátra. Addig rengeteg próba, dolgozat, tanulás.. fúj.

Eszterrel cserekereskedelmet folytatunk, ha átküldi nekem a fizika kérdésekre a válaszokat,akkor megírom neki a töri esszét. Illetve magamnak,de lemásolhatja. Hm, éljen! :) (Még nem küldte át.. )

(A kép nem saját, de szerintem édes. Óó, cicákról jut eszembe, ma kismacskáztam vagy egy óráig. A kiscica elaludt a kezemben.. :) )

A nap dala azt hiszem P!nk ft. Nate Ruess -Just give me a reason, olyan jóóót lehet erre gondolkozni. :)

Megint hisztis vagyok! Na pusza..

Szerző: Amiable  2013.03.05. 19:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr135118419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása