Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kedves Blogolvasók!

Bevallom, több mint 2 hónapja nem bővítettem új ismeretekkel és az a szokásomhoz híven hozott, érdekfeszítő dolgokkal (remélem azért senki nem sírta tele a párnáját éjszakánként), de most újra itt vagyok és boldogítalak titeket. Az elmúlt hónapokban néhány érdekesebb és kevésbé érdekes dolog is történt, de most megpróbálok a nagyobb volumenű dolgokra fókuszálni.

Augusztus elején átléptem a gyerekkort és a felnőttkort összekötő küszöböt (szerencsére a felnőtt oldalra), így lehetőséget adtam a roppant kedves Nemzeti Dohányboltban dolgozó eladó hölgynek, hogy a születésnapom napján elküldjön melegebb éghajlatokra, mert -kihasználva a nagykorúságomat-, cigit mertem (volna!) venni a nagymamámnak. Annak örömére viszont, hogy 18 éve boldogítom a világot a létezésemmel, az 'Itthoniak' szerveztek nekem egy meglepetés bulit, amíg én a Cat Café-ban simogattam az édes cicákat. A következő hétvégére még egy szülinapi-buli-hadjáratot is sikerült megszerveznem 'NT'-vel és 'Legjobbal', de mintha csak egy varázsütésre történne minden: az ember kezd rájönni, hogy a felnőttkor nem is olyan egyszerű.

Augusztus második felében voltam egy 3 napos balatoni nyaraláson Vele, ami ahhoz képest, hogy épp egy őrült hasmenéses-hányós vírus közepette érkeztünk Balatonlellére és még a vonaton is megbüntettek a kártyám érvényessége végett, egész jól sült el. Kit ne vidítana fel egy tízezres tartozás után a MÁV-nak, a holdfényes séta, andalító zene és koktélozás az éjszakában?!

Még egy éjszakai kórház-túrában is részem lehetett, melynek bővebb információit nem osztanám meg a publikummal, de mindenesetre élek és virulok. :)

Szeptemberben 1 olyan dolog történt, ami szerintem sok ember életét megváltoztatta és egy olyan, ami senkit sem érdekel: elkezdődött az iskola (IGEN!..) és találkoztam Orbán Viktorral (bizony!). Vadonatúj iskolánkat az megtiszteltetés érte, hogy Országunk Miniszterelnöke részt vesz a megnyitó ünnepségen és az átvezető folyosókon én voltam a sóbálvány, aki mutatta az utat. Fenomenális élmény.

Az iskola elkezdődött, a tanárok felpörögtek, a diákok kevésbé, a dolgozatok már íródnak, a jegyek vésődnek a naplóba (ma már inkább "gépelődnek" az elektronikus naplóba)..

Augusztus utolsó szabad hetében elkezdtem a B kategóriás jogosítványt, eddig egy elsősegély vizsgával büszkélkedhetek és ha a holnapi nap folyamán minden jól megy, lesz a kezemben egy sikeres KRESZ vizsga papír és utána hopp a volán mögé.

Legjobb hely: Cat Café -Budapesten egy elbűvölő hely a cicakedvelőknek. Lehetőségünk nyílik több fajta álomszép macsekot simogatni, játszani velük vagy amit csak szeretnénk, mindezt kellemes kávé mellett. Engem teljesen levett a lábamról.

Legjobb zene: Sebastian Ingrosso & Tommy Trash & John Martin -Reload

Legjobb film: Csak a testeden át

Legjobb könyv: Leiner Laura -Bábel (hiába, Laura mindig képes érzelmeket kiváltani belőlem a könyveivel, és bár ez nem közelíti meg a SZJG-t, azért ütős! :) )

Befejezésképpen Shakespeare 75. szonettjével búcsúzom (nem csak azért, hogy lássátok milyen művelt vagyok, hanem mert egyszerűen gyönyörű).

Shakespeare: 75. szonett        

Az vagy nekem, mint testnek a kenyér

S tavaszi zápor fűszere a földnek;

Lelkem miattad örök harcban él,

Mint fösvény, kit pénze gondja öl meg;

Csupa fény és boldogság büszke elmém,

Majd fél: az idő ellop, eltemet;

Csak az enyém légy, néha azt szeretném,

Majd, hogy a világ lássa kincsemet;

Arcod varázsa csordultig betölt

S egy pillantásodért is sorvadok;

Nincs más, nem is akarok más gyönyört,

Csak amit tőled kaptam s még kapok.

Koldus-szegény királyi gazdagon,

Részeg vagyok és mindig szomjazom.

 

Szerző: Amiable  2013.09.24. 21:29 Szólj hozzá!

Címkék: budapest vers szülinap máv kórház orbán viktor iskola kresz 18 bábel balatonlelle shakespeare sebastian ingrosso reload ünnepély évnyitó leiner laura nemzeti dohánybolt 75.szonett cat café b kategóriás jogsi tommy trash john martin

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr255532156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása