Sziasztok!

Tudom, rég nem írtam, de nem is nagyon tudom most mivel kezdjek.

A hétvége a szokásosan telt, szombat, vasárnap Ő. Illetve vasárnap még egy pillanatra Apuval is tudtam találkozni. Ó és a lázam is lement! A hét is kb. így telt, semmi érdekes. Bár valamelyik nap módszeresen 526393_596773420342004_1428641987_n_large.jpgkiborultam a továbbtanulásomat illetően, de szerencsére 'Pamacslabda' meg még mások is besegítettek és azt hiszem megtaláltam mi az ami tetszik. :))

Kaptam egy elég érdekes "ajánlatot" is valamelyik nap, amivel nem igazán tudok mit kezdeni..

No de a mai nap. Hisztek a véletlenekben? Én nem. Épp haza siettem, hogy átvegyem a bőrdzsekit egy kabátra mert csöpögött az eső, amikor összetalálkoztam a "GLS"-el. Olyan rég láttam, dumáltunk egy kicsit, de oooolyan furcsa volt! :) Ezután felszálltam a buszra, majd a következőre és találkoztam Tomával is. De úgy, hogy ő is pont lekéste az előző buszt.. furcsa "véletlen". Utána még találkoztam a "Kékszemű"-vel is (bocsiii de másra nem is emlékszem belőle :$ ). És a napom tele volt még hasonló "véletlen" dolgokkal, úgyhogy eléggé elfáradtam.

Hooolnap 'Pamacslabdás' naaap! :P

Amire a legjobban ácsingózok: Egy NAAAGY fejhallgató *-*

Jó hétvégét Nektek! :)

Szerző: Amiable  2013.04.12. 18:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr735219976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása