Kedves Blogolvasók!

Ahogy vezetem a blogot, nézegetem a bejegyzéseket, mindig feltűnik, hogy egyre rövidebbek.. Na most vagy kevesebb dolog történik velem, vagy kevesebb időm van leírni. Ezt a fantáziátokra bízom.

És igen! PÉNTEK! A jól megérdemelt, a hőn áhított, a szeretetreméltó, a csodálatos péntek is elkövetkezett végre. Már a reggelem is szépen kezdődött, de még mielőtt elkezdeném a sztorit, hagy emeljem ki a fantasztikus magyar közlekedést és a mindent felülmúló BKV-t..

tumblr_m67dljyZOY1rz9vb1o1_500_large.jpgReggel, a Sasadiról indulok a 272-essel, Törökbálint felé. A menetrenden 7:15 van meghirdetve, a busz általában mégis késik. Minden ami tuti, én már 7:09-től ott állok, le ne késsem. Valami csoda folytán a fent említett busz nem jelent meg, nem, hogy késve, de egyáltalán. 7:30-kor (tehát a következő időpontban) sikerült biztosítani a Sasadin váró tömegnek egy buszt, ám azt az apró részletet elfelejtették, hogy a reggel amúgy is tömött buszra még 2 busznyi ember nem igazán fér fel. Szóval két választásom volt: felszállok a buszra, megkockáztatva azt, hogy a busz ajtaja minden megállónál a lábamat csapkodja (a 2mm-es helyen ami az ajtóban maradt) vagy várok egy következőt. A másodiknál döntöttem, késés ide vagy oda. Tehát 7:45-kor sikerült felkeverednem egy 272-esre, de még az is zsúfolt volt, ugyanis nem csak én nem jutottam fel az előzőre. Nagy nehezen bekeveredtem a suliba, így is átsétálva annak a busznak a megállóit amire átszálltam volna, ha méltóztatott volna jönni az első 272-es. Szerencsére az iskolában most a végzősök ballagása folyik, így ezt a késésemet nem vették jegyzőkönyvbe..

Szép volt a ballagás, meghitt és nyugodt, a szokásos "ünnep van és unjuk" bágyadtsággal. Pár hagyományos ballagási dal közepette végigtotyogtak az iskolán, majd a sportcsarnokban hallhattunk néhány beszédet, díjakat. Ezután 1 órát várhattunk arra az ominózus angolórára, aminek a végén már elaludtam.. éljen az iskola!

A nap csodája: 4-es angol szódoga!!

Amit a legjobban várok: Holnap délután 

Most vasárnapig hétvége, aztán szerdáig érettségi szünet és ha minden jól megy, csütörtökön ellátogatok Ausztriába. Kellemes hétvégét/érettségi szünetet (ha van) és minden egyebet Nektek!

Puszi.

(A fenti kép természetesen nem saját, csak illusztráció.)

Szerző: Amiable  2013.05.03. 17:01 Szólj hozzá!

Címkék: vélemény bkv ballagás angol

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr295274415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása