Kedves Blogolvasók!

Nem feledkeztem ám meg rólatok, csak ez az elmúlt 2-3 hét kissé "zsúfolt" volt, de mindjárt be is számolok nektek az iskola és egyéb elfoglaltságok által adott izgalmakról. ;) Azt hiszem ez a bejegyzés egy kicsit hosszú lesz..

Szóval, kezdjük a számokkal..

179 nap van hátra a 18. születésnapomig.

126 nap van hátra a suliból (szünetekkel,hétvégékkel együtt..)

4,1 lett az átlagom félévkor (középiskolában eddig a legjobb!)

5-ös lett a töri szóbeli vizsgám, 4-es az írásbeli.

8 nap van hátra a jövőhét szombatig. (♥)

Kaptam egy 5-öst angol felelésre (csoda!) és 3-as lett a fizika témazáróm (nagyobb csoda!).

Amióta nem írtam a blogot, is van mindennap 1-2 látogató. Köszönöm! :)

...

Az elmúlt hetekben sok minden történt velem, azt sem tudom mivel kezdjem. A legutolsó beszélgetésemben említettem a tanulást, annak fentebb olvashatjátok az eredményét. Még annyit szeretnék elmondani, hogy a "Szép Magyar Beszéd" című iskolai versenyen (felolvasó-verseny) vettem részt a minap, és sikerült továbbjutnom: megyek a megyei fordulóra! :) Ó, és így közvetetten küldenék egy hatalmas nagy csókot a honfoglalónak! ;) (Sejthetitek, hogy nem a csikizős srácról van szó.)

Megszereztem életem első bankkártyáját, iskolaszövetkezetnél is voltam elintézni a nyári munkát. Múlthét pénteken nagyon fájt a torkom, le is betegedtem.. hétfőn itthon pihentem, keddtől már a suli lépcsőit taposhattam újra. Szerencsére hamar meggyógyultam.

Az emberi kapcsolataim azt hiszem, nincsenek a toppon, már büszkén kijelenthetem: Jól érzem magam a bőrömben. Az idegesítő személyek jelenlétét az életemben próbálom a minimális szintre csökkenteni, eddig sikeresen. A baráti társaság megvan, szerencsére 1-2 emberre még mindig számíthatok. A minap kaptam egy szerelmi vallomást is, de sajnos erre az ajánlatra nem mondhattam igent. Foglalt a szívem. :)

Úgy érzem, a "Doktorral" folytatott beszélgetéseim alapján, hogy a kapcsolatunk egy egész elfogadható szintre lépett. Tavaly február 3.-án ismertem meg, könyvet lehetne írni a "viszonyunkról". Mindenesetre, az örökös piszkálódástól a sértődős beszélgetéseken át, sikerült eljutnunk a kellemes eszmecseréhez is! :) Ámen.

A mai nap felfedezése: sikerült folyamatos ismétlésre állítanom egy számot. :)

A hónap felfedezése: az ananász a "leghomoszexuálisabb" gyümölcs (igen jó pasitól hangzott el ez a mondat, egy érdekes filmben.)

Mára ennyi fért bele, holnap ha lesz időm (és jut még eszembe valami) írok. Puszi.

Szerző: Amiable  2013.02.08. 20:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr135070015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása