Sziasztok!

Bye, bye érettségi szünet.. holnap megint suli. Az Ausztriás tervem pattant, mert mért is ne.. Szóval, holnap újra koptathatom azt a fantasztikus iskolapadot. A hétvégéről csak annyit, hogy semmi nem az aminek látszik és, hogy még a legjobb emberek is hibáznak néha. Ha ilyen történik veletek, akkor se álljatok le kiabálni a barátotokkal az utca közepén, a budaörs napokon, úgy éjfél körül..

Ó és ugye volt mostanság egy ünnep, amiről eddig nem ejtettem szót. 'Manóval' úgy döntöttünk, szombaton, csendes körülmények között adjuk át Anyunak az ajándékait és bár most először nem költöttünk rá pénzt, szerintem soha nem is örült még ennyire. 'Manó' kézzel készített neki valami apróságot, és bár itt már zokogott, az én "kézzel" (de inkább videószerkesztő programmal) készített anyák napi házi videóm nézése közben is eltört a mécses.

Tegnap este elkezdtem nézni a Family Guy-t, valamiért most megtetszett. Illetve anno is néztem a Central Comedy-n, de mivel már nincs ilyen csatorna (azóta költöztem 1x), kénytelen voltam elkezdeni az elejétől. :) A könyvet még nem olvastam ki (Állatok az ágyamban, Jacquie Durrell-től).

A nap videója: Ha már kiviszitek a barátnőtöket a meccsre.. Link itt.

A hét tanácsa: MINDIG hallgass a megérzéseidre. Azok soha nem tévednek.

Bye-bye.

Szerző: Amiable  2013.05.08. 12:28 Szólj hozzá!

Címkék: anyák napja family guy megérzések budaörs napok

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr215287893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása