Helló.

A szokásos melankóliában telt a napom, egy kis hányingerrel vegyítve. Napok óta idegesítő hangulatváltozásaim vannak, biztos a kamaszkor. Vagy ezt már írtam korábban? Mindegy.

Már egy ideje rájöttem, hogy eléggé ellentmondásos ember vagyok, úgyhogy már meg sem lep (szegény 'Pamacslabda, ma is mellette ültem.. ). Esküszöm, csodálom, hogy a barátaim még képesek elviselni (már aki). :)

Na de annak örömére, hogy még tegnap este sikeresen átrágtam magam a harmadik köteten és ma újult erővel kezdhettem bele a negyedikbe, itt egy dal, amit sokszor emlegetnek a könyvben (a főhősnő kedvence, egyszer még karaoke bulin is elénekli), tehát szóljon a Taylor Swift -You belong with me.. Ma sikerült túlélnem egy abszolút értelmetlen matek órát, egy még annál is hasznavehetetlenebb informatikát, a többin pedig csak olvastam.. Hasznos. És akkor ne hallgass a szobádban, max. hangerőn (najó, még a cica is megijedt) Sick Puppies -I hate you-t..

Suli után találkoztam Tomával, beszélgettünk, meg nevetgéltünk. :) Vele is beszéltem ma már, mondta, hogy este felhív az egyetemből.. :)

A nap felfedezése: Már több hónapja egyáltalán nem néztem tévét. Lehet, hogy jót tesz az agyamnak..

Nade, Don't worry, be happy! :D

Szerző: Amiable  2013.02.21. 20:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr965097099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása