Kedves Blogolvasók!

35c4qpl_large.jpgIgen, újra hétfő. Valószínűleg a hét legutálatosabb napja.. Nem is értem miért. A dupla-dupla nyelvóra után (2 angol, 2 francia), már magam sem voltam biztos benne, hogy melyik nyelven kell beszélnem, ezért mindenre csak az volt a válaszom, hogy "oh mon dieu.." :)

A piercing-projectem (most egy industrial-ra fáj a fogam) nem jól halad, képtelen vagyok eldönteni, hol csináltassam. Hiába van rengeteg piercinges ismerősöm, mindenki mást mond.. Nem tudom! :)

A hajfestés-projectem (ez még meglepetés ;) ) egyenlőre még reménytelenebb, sajnos az időjárás meghiúsítja a terveimet.. ha sikerülne holnap mindent elintézni, egy csoda lenne! :) De tudom.. türelem.

Ugyanakkor jót beszélgettem egy olyan osztálytársammal, akivel eddig csak 1-2 szót váltottam, tehát ez mindenképpen a nap pozitívuma. Viszont, átázott a cipőm, megfagytam (többször is), és egyre inkább nem szívlelem a havat.. hát.. köszönjük hétfő!

Gondoltam, rózsaszínbe burkolom ezt a bejegyzést, hátha a nagy hó ellenére megérzünk valamit a tavaszból. És hogy a szóvicc teljes legyen, itt van nektek P!nk -Please Don't Leave Me című száma, érdekes klippel. ;)

Pusza.

 

Szerző: Amiable  2013.03.25. 20:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr965171284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása