Kedves (és kevésbé kedves) Blogolvasók!

Elég rég nem írtam, de jó okom volt rá. NETHIÁNY. Igen, ez az a szó, amely manapság a legtöbb fiatal lelkében port kavar. Én nem kifejezetten szenvedtem a dolog miatt, hiszen a "slagból iszunk és mégis egészségesek vagyunk" korban nőttem fel, csak azt sajnáltam, hogy nektek nem tudtam írni.

BLOG0.JPGNa de mesélek egy kicsit a múlt hétvégéről is.. Szombat este ugye a Zinfield koncertjére voltam hivatalos, megígértem az énekesnek, hogy fotózok. Egy óra alatt 100 kép sikerült és meglepő módon egész jók lettek. :) A koncert is jó volt, pár technikai hiba ellenére, bár az első fellépésen, azt hiszem, ez megbocsájtható.

Vasárnap reggel fél9kor a nyugati pályaudvaron a 11.b egy (kisebb) robajjal felszállt a vonatra, Szeged felé. Az út érdekes volt, énekelgettünk a 'Legjobbal'. Mindössze 2 és fél óra múlva már beleszagolhattunk a friss szegedi levegőbe, majd (hála istennek) pár taxi fuvarozott minket a szállásra. Az Eko Parkban több szobás kis házak vártak minket, szerintem az árhoz képest elfogadható körülmények között. Csótánnyal, egyéb rovarral nem találkoztam, tehát egy plusz pont az Eko Parknak. Erdővel elkerített, szinte már "pusztán" található, nagyon csendes környék. Anya még meg is jegyezte, hogy hallja a madarak csiripelését telefonon keresztül. Hamar berendezkedtünk, majd el is indultunk (gyalog!) a belvárosba. Szeged sokkal szebb mint Budapest (pedig azt hittem annál jobb nincs). Sokkal csendesebb, nyugodtabb, de ugyanannyira pörgős is. Szépek az utcák, rengeteg a park, a fa, a virág.. és sokkal jobban figyelnek a gyalogosokra. A villamos vonalakra sokkal nagyobb hangsúlyt fektetnek, mint a buszokra.

BLOG.JPGElső nap megnéztük a Dómot, felmentünk, fényképezgettünk, stb. Elég szép a kilátás és a Dóm története is érdekes. Ezután egy kis szabad-városnézés következett (szerintem a legérdekesebb programok közé sorolható). Bolyongtunk, fagyiztunk, stb. Az időjárás is kedvező volt, bár a kánikulát kihagytam volna. Hazafelé már kissé lassabban sétáltunk, én személy szerint kicsit szenvedve.

Második nap korán keltünk a reggeli miatt. Elég nehéz volt felkelni, mivel első este elég sokan "felöntöttek a garatra", és nem nagyon hagytak aludni.. Kóvályogva sétáltunk be a belvárosba ismét gyalog.. A nap első programja a Szegedi Tudomány Egyetem könyvtárának körbejárása volt. Először meghallgattunk egy (szerintem) érdekes előadást, kaptunk prospektust, stb. Aztán külön a lányok, külön a fiúk egy kis idegenvezetésen vettek részt. Körbevezettek a könyvtárban, de az előadónő elég szárazon magyarázott, nem érdekelt különösebben senkit. A könyvtár viszont bámulatba ejtő volt, szépen kialakított épület, pláne a régi és ritka könyvek tárháza nyűgözött le mindenkit. A legérdekesebb dolog mégis a Medárdnak elnevezett bagoly volt, aki már egy napja a SZTE forgóajtóján ücsörgött. A látogatókat kedvtelen tekintete kísérte, mégis rengetegen fotózták (itt egy kép róla nektek is ;) ). A második program egy új luxus szálloda, az Art Hotel megtekintése volt. Itt is körbevezettek, megnézhettük BLOG2.JPGa szobákat, lakosztályokat, stb.. Nem volt rossz, bár abban mindannyian kiegyeztünk, hogy a kevesebb néha jobb. Ezután egy passzív házba látogathattunk el, különböző technikai újításokat megleshettünk és beletekinthettünk az épület klímájának rendben tartásába is. Miután itt végeztünk, eleredt az eső, ezért a két szobatársammal és még egy lánnyal úgy döntöttünk nem gyaloglunk -hazataxiztunk. És itt merül fel még egy dolog amiért inkább Szeged javára billen a mérleg: Szegeden nem utaztam olyan taxisofőrrel aki ne lett volna kedves. Ellenben Budapesten csak egyszer utaztam, de.. Hát igen. Este még vacsoráztunk, és bográcsozás helyett, csak körül ültük a tábortüzet, beszélgettünk. Azt hiszem ez volt a kirándulás fénypontja.

BLOG3.JPGAz utolsó nap reggele döcögősebb volt, legalább is nem szívesen keltem ki az ágyból. Megreggeliztünk, és itt két csoportra vált az osztály: az első fele aquaparkba ment az ofőhelyettessel, a második pedig szabad városnézésre az ofővel. Én a második csoporthoz csatlakoztam (higgyétek el, jó okom volt rá), és ISMÉT gyalog besétáltunk a belvárosba. Zene szólt a parkban, annyira kellemes volt az egész. Elmentünk a lányokkal pizzázni, fagyizni, fotóztunk, stb. Hamar eltelt az idő, és mi újra visszataxiztunk a szállásra. Amint visszaért mindenki, fogtuk a csomagokat, kitaxiztunk a pályaudvarra és felszálltunk a vonatra. Negyed 5 körül megérkeztünk, bár azt nem mondanám, hogy ezúttal az utunk konfliktusmentesre sikerült volna..

Az utolsó sulihét úgy telt ahogy szokott: uncsi. Sajnos a hét felére már lemondtam a jobb jegyről, viszont nagy meglepetésemre angolból megkaptam az évvégi négyest (ami a mi tanárunknál CSODA)! Röviden ennyi. Pénteken unokaöcsém, 'JC' (Juan Carlos -igen, Ő adta magának ezt a nevet..) ballagásán voltam és ooolyan büszke vagyok rá :) Nagyon kis aranyos volt, csinosan felöltözött és elénekelte a közös dalt. :) A hétvége további részében pedig itt volt Ő, tehát minden tökéletes volt! :)

(Még mielőtt elköszönnék, a figyelmetekbe ajánlanék valamit. Érdemes elolvasni.. LINK)

Kellemes Nyári Szünetet Nektek! :)

Pusziiii :*

1.kép: dob a Zinfield koncerten

2. kép: kilátás a szegedi Dóm-ból

3. kép: Medárd a bagoly, a SZTE forgóajtójának tetején

4.kép: egy park a Tiszához közel (Szeged)

Szerző: Amiable  2013.06.16. 21:07 Szólj hozzá!

Címkék: fotó vélemény ballagás koncert szeged angol bagoly dob osztálykirándulás SZTE zinfield eko park Art Hotel

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr535364189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása