Bonjour tout le monde!

A szünet utáni első sulinap.. oh,mon dieu. Hát mit is mondjak, fantasztikus volt. Egész nap 'Pamacslabda' cukorkáin éltem, borzasztóan fáj a torkom (mégegyszer köszi! :D ). Remélem túlélem, de ha nem, akkor valaki gondoskodjon a cicámról! :)

Az elmúlt napok érdekessége az volt, hogy 'Pamacslabda' német, én francia nyelven használom tovább a facebookot. Éljen,éljen..! :)

A legújabb hírek szerint 'Szőke' rámozdult 'Bokrétára'. Jó, ti nem vágjátok mi van, de ez ilyen "atyaúristen" hír.. :D Nem is fogom szerintem egy ideig feldolgozni.. hoppá,hoppá. Nem tudom, hogy 'Szőkét' hittem okosabbnak, vagy szimplán féltékeny vagyok. Na mindegy.

Szerintem az agyamra ment a nátha, inkább pihizek.

További szép szerdát, csók.

Szerző: Amiable  2013.04.03. 18:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr225193491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása