Kedves Blogolvasók!

Hol is kezdjem.. a hétvége a szokásos kerékvágásban telt, sajnos Nélküle. Péntek este "póker partit" tartottunk az 'Itthoniakkal', sajnos nem ment olyan jól a játék, mint szerettem volna. A hétvége hamar elrepült, egy szempillantás alatt újra az iskolapadban, a "kedvenc" angol tanárom szemeinek kereszttüzében találhattam magam. De még mielőtt belevágnék az iskola nyújtotta élvezetekre, részletezném egy kicsit a szombati napom..

warm-bodies-1.jpgReggel (najó, délben) miután felkeltem, 2 körül találkoztam 'Pamacslabdával', megbeszéltük, hogy a szombati napot a plázázásnak szenteljük. A plázázás végül átcsapott egy maratoni sétába, a Westendtől az Árpád-hídig, mindezt egy üveg vízért (amit végül a Westend melletti Sparban vettünk meg :D ). 17:15-kor pedig kezdődött a film, s bár én az elején úgy indítottam, hogy "nem ülök be zombis filmre!", mégis megnéztük az Eleven testek (Warm Bodies) című filmet. Feliratosan néztük, de nekem így jobban tetszett, sokkal életszerűbbre sikerültek a jelenetek, a hangok. A történet egy zombi srácról szól, aki (bár a zombik nem tudnak, mégis) gondolkozik, érez és kicsit más mint a többi. A zombik egyik "élelemszerző" túrája alatt, csúnyán legyilkolnak egy felderítő csoportot, kivéve egy lányt, akibe a srác első látásra beleszeret. Innen szövődik tovább a történet, nekem nagyon tetszett, teljesen megfogott. Bár a zombik megformálása mégsem hasonlított 100%-ban a többi horrorfilmhez, valamennyivel lágyabbra sikerültek a karakterek. Én természetesen az egyik jelenet alatt teljes halálfélelemben ültem (hozzá kell tenni, hogy a legalsóbb kategóriás horrorfilmektől is képes vagyok nagyon megijedni). Szóval, nagyon szuper volt, ha valaki szereti kombinálni a horrort a vígjátékkal és egy kicsi romantikával, az mindenképpen nézze meg, megéri! :)

És akkor most jöjjön a mai nap. Angol szódolgozat amire nem tanultam, irodalom amin nem volt tanár, földrajz amin majdnem elaludtam, dupla francia amin már szabályosan szenvedtem..

További jó hetet Nektek!

Szerző: Amiable  2013.04.15. 19:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr595228352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása