Heló-beló!

Igen, élőben jelentkezem innen a NYÁRI SZÜNETRŐL!

Egyenlőre minden isteni és még 45 napig az is lesz. :)

Kep 044szblogra.JPGKezdem a hétvégével, bár szerintem a szombat befoglal majd egy háromnegyed oldalt, azért megpróbálkozom vele. Szombat reggel 7kor keltem. Igen, tudom, azt hihetitek, hogy eluralkodott rajtam az
elmebaj.. reggel 9kor értem jött "Exfőnök" (nagy képzelőerő kell az álnév mivoltjának a kitalálásához) és elugrottuk Budapestre fotózni. 12ig jártuk Budapest utcáit, parkjait, hídjait, hogy fotózhassunk és megörökíthessük a város szépségét. Egy-két jó kép talán akad is a sok közül, egyet a képeim közül, megosztok veletek. :))

A fotó-túra után 'JC' átjött hozzánk és ellibegtünk a Mom Parkba, majd megnéztük a Z Világháború című filmet, 3D-ben. Kicsit elfogult vagyok a filmmel kapcsolatban, mivel a főszereplő, Brad Pitt, régi nagy szerelmem. Szerintem eszméletlenül jól alakított, a film története is érdekes volt (bár azért maradt benne egy kicsi a "zombik vagyunk, de találjunk rá ellenszert" téma). A zombikon is "újítottak" azóta, kevésbé lelassultak, sokkal hatékonyabbak, gonoszabbak. Na de nem spoilerezek, akit érdekel, nézze meg, szerintem egyszer megéri! :)

z_vilaghaboru_poszter.jpgA mozi után kicsit megszomjaztunk, ezért beugrottunk a Starbucksba és ittunk egy-egy isteni kávét. :) Természetesen fotó is készült, rengeteget nevettünk és 'JC' zsebében még egy Starbucksos cukor is kikötött.. :)

7kor pedig már a Budapest Park egyik kinti székében ücsörögtem 'Zizivel'. Dumálgattunk, ittunk egy-egy sört, mojitot.. És izgatottan vártuk, hogy elkezdődjön a koncert. Előzenekarnak a ZUP-ot hallgattuk, de, hogy őszinte legyek, nem nyerte el a tetszésem. Viszont fél9kor feltűnt a színpadon a Vad Fruttik és mi első sorban állva ugráltunk, éljeneztünk, énekeltünk bele az éjszakába.. :)

Vasárnap reggel eljött Ő és vele töltöttem az egész napot. Tegnap délután ment haza, vigaszképpen pedig megleptem magam egy sonkás-kukoricás-csípős pizzával.. ;)

Most pedig meló-meló-meló.

Szép nyarat Nektek! :)

Szerző: Amiable  2013.07.17. 21:40 Szólj hozzá!

Címkék: budapest fotó vélemény film kávé vad fruttik brad pitt filmajánló starbucks mom park budapest park Z világháború

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr515412167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása