Kedves Blogolvasók!

Sajnálom, hogy csütörtök óta nem hallotok felőlem, de nem is volt miről írnom. A hétvége a szokásosan telt, pénteken még ezerrel a suli, korrepetálás (itt én vagyok a tanár), majd Ő a pályaudvaron és az édes mosolya. A szombatot leginkább csak a fagyizás tette ki, de imádoooom a fagyit! :P A fagyi árus csajszit már kevésbé..

large.jpgVasárnap miután Ő elment, beugrottam 'Bekához', hogy ugyan vágja már le a hajamat, ha már van egy fodrász a családban. A szokásos vágás mellett, gondoltuk legyen valami változtatás is, és ha már változtatás, akkor extrém. Végül az industrialom mellett kicsit felnyírta a hajam.. furcsa volt megszokni a kb. egy kisfiú hajhosszával megegyező tincseket, de azt hiszem, megszerettem. :)

Hétfőn ismét a szokásos hajtás, semmi meglepő. Kedden sikeresen begyűjtöttem egy-egy ötöst föciből és töriből, a matek dolgozat viszont csak egy kettesre sikerült.. javítanom kell. Szerdán kidíszítettem a szobám (3 hónap után azért illik).. :)

A mai nap rosszul kezdődött, fagyival zárult (három gombócos, csoki-csokis keksz-vanília párosítással). De holnap már péntek, a hétvége első napja..!

A hét csodája: megszólaltam angolul. Még pedig az angol tanár angol óráján.. én. Angolul. 'Pamacslabdának' van igaza és tényleg angol-szómenésem van..

Ahova szeretnék eljutni a hétvégén: Margit-sziget

Ahova 100%, hogy eljutok: 'Steve' bulija..

Jó hétvégét Nektek és kitartás a péntekhez!

Csók.

UI: A képet azért, mert imádom Franciaországot és Párizst! :)

Szerző: Amiable  2013.05.16. 18:40 Szólj hozzá!

Címkék: eiffel torony fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr555303538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása