Sziasztok!

Rég nem írtam, de hát tudjátok milyen ez a nyári szünet..

A suli utáni első hét szinte elrepült. A keddet és szerdát Győrben töltöttem Vele, aztán Ő utazott fel hozzám pénteken és ment haza vasárnap. Pénteken még a régi randijaink helyszínén megnéztük a Másnaposok 3 című filmet. Vegyes érzéseim vannak ezzel kapcsolatban, mert az elsőnél (sajnos) nem jobb, a másodiknál viszont mindenképp. Végre nem a megszokott kliséket láthattuk, hanem új történetet szőttek a három "bajkeverő" köré. Elég vicces, legalább is volt olyan pillanat amikor már hangosan nevettem. :)

Na és itt jön a bibi, a múlthétre még kis jóindulattal se mondhatnám, hogy "elrepült".. Inkább keservesen vánszorgott. Ez van, ha az ember dolgozik. (A munka különben nem rossz, csak fárasztó.) Hétvégén eljutottam Vele a Margitszigetre! VÉGRE! (Már hónapok óta tervezzük.)

IMG_20130702_181232karkotok.jpgSzenvedősen kezdődött ez a hét is (tehát munkával), de keddre szabadnapot kértem. 'Pamacslabdával' még jó múltkor eldöntöttük, hogy elmegyünk a Volt fesztivál 0. napjára, de ahogy közeledett a napja, egyre jobban bezsongtunk (én legalábbis). Kicsit elszámoltam magam, 4 órát vonatoztunk majd az egyik "Volt busz" vitt minket a helyszínre, ahol 1 órát álltunk sorban, csak a jegyért! (Én a végén már elkezdtem tolakodni egy picit..) Azt hozzáteszem, hogy 5 percenként jelentgettem 'Pamacslabdának', hogy pontosan mióta is állunk a sorban (szegéééény :P ). Miután megvettük a jegyeket, ismét egy fél-1 órás sorban állás következett a bejutáshoz. Lecsekkolták a karszalagunkat, a táskáinkat, stb. Körbejártuk a helyet, leültünk a fűbe, söröztünk, elvoltunk, nevetgéltünk.. fantasztikus volt. Az ember el sem hiszi milyen a hangulat egy fesztiválon, amíg maga meg nem tapasztalja. :)

Hajnali 1-ig voltunk ott kb. de bőven el is fáradtunk.. bemelegítésnek jó volt. Az biztos, hogy jövőre egy egész hetet ott töltünk majd! :)

(Gondoltam jár nektek egy kép a fesztiválról, de azért egy picit titkosítva. ;D )

Na de a mese még nem ért véget, hajnali 1-kor (mivel busz már nem jött természetesen..) elindultunk a pályaudvar felé, másokat követve. Hát azok a siketnéma tanintézethez vezetettek minket (bevallom, kissé beparáztam.. ), úgyhogy megpróbáltunk telefonos segítséget kérni. Végül egy taxi elvitt minket -mint utólag kiderült- két utcával lejjebb és ezért képes volt egészen horribilis árat elkérni.. kicsit voltam csak mérges. Pár óra csövezés után a jéghideg padokon, kinyitották a terminált, megvettük a jegyet és a hajnali 3 órakor induló vonaton rajta is ültünk (illetve aludtunk). Én egyenesen munkába, 'Pamacslabda' aludni ment (azért kicsit irigylem). Meglepetésemre, sikerült ébren dolgoznom, bár az igaz, hogy utána aludtam egy röpke 12 órát..

'Pamacslabda' most a Balatonba pancsol valahol, úgyhogy innen is kívánok neki Jó Szórakozást! :))

A legjobb cucc amit szerváltam: A sörös "korsó" a fesztiválról! :P

Amit meg akarok nézni a mozikban: Z Világháború (♥ Brad Pitt!!)

Amit utoljára megígértem: Unokaöcsémnek, hogy elmegyünk a Starbucksba.

A LEGJOBB dal mostanság: Justin Timberlake -Mirrors

Legyetek jók! Csók.

Szerző: Amiable  2013.07.05. 16:27 Szólj hozzá!

Címkék: fotó film sör margitsziget sopron győr justin timberlake brad pitt volt fesztivál filmajánló másnaposok 3 Z világháború

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr665392449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása