Sziasztok!

Igen, manapság rákaptam a mindennapi blogírásra, de főleg az én 'Pamacslabdám' (akit egyébként már ezüstérmes blogolvasónak léptettem elő) miatt. Egy gyorsgomb is van a telefonján, a bloghoz.. Még ilyet. :)

tumblr_lvqi8jZVww1qab1o4o1_1280_large.jpgA hétfő mindig fárasztó, de azt hiszem ez a nap egész kellemesen telt el. Két (viszonylag) jól sikerült angol dolgozat, végigolvasott irodalom óra, átnevetett szünetek és 'Pamacslabdával' is volt egy két érdekes beszélgetésünk. ;) A múltkori földrajz órán is mellette ültem, próbáltunk "életben maradni".. Azt hiszem a helyi szelekről tanultunk, amikor egyszer csak felém fordul és nagy vigyorogva megszólal: "Tombol a parti szél".. :D

Elfelejtettem (a nagy szerelem hevében) megírni, hogy szombaton megszületett négy, ennivaló, tündéri kiscica (gazdijelölteket várunk!). Sassyből nagyszerű anyuka és (bár még nem derült ki), de szerintem az én kis kandúrkám is jó apa lesz. (Aki amúgy a könyökhajlatomban pihenteti az állát, ezért egy kézzel kicsit lassabban tudok bejegyzést írni.)

Szerdán töri röpdoga, holnap földrajz témazáró, alig haladtam a Szent Johanna gimi második kötetével (de ma még szeretném kiolvasni, hogy kezdhessem a harmadikat).. Ráadásul holnap tudjuk meg a matek témazáró eredményét. Biztos jó lett.. sőt, remélem a matek tanárnak holnapra is lesz valami "szellemes" megjegyzése, arra az esetre ha véletlenül eltalálnám egy vonalzóval..

A nap kérdése: Vajon mindegyiknek ugyanolyan ízű?!..

169 nap van hátra a szülinapomig (18!) és 116 a suliból (+/- szünetek és a hétvégék)..

Najó, kifogytam. Doviđenja! (Horvátul a viszlát.. :O)

Szerző: Amiable  2013.02.18. 19:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr755087482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása