Kedves Blogolvasók!

A mai napom még annál is izgalmasabban telt, ahogy a kis fejecskétekben el tudnátok képzelni. Kezdem azzal, hogy az éjszakát alig sikerült átaludnom a láz, az orrfolyás és a percenkénti tüsszögés miatt. Reggel (elég ramatyul nézhettem ki) anya elsőre beleegyezett, hogy itthon maradhatok, feltéve, ha meglátogatom az orvost. 9 körül sikerült leérnem, holnap még itthon pihenhetek, de (főleg 'Pamacslabdának' üzenem), hogy csütörtöktől újra taposhatom az iskolapadot. Mamámnál lábadoztam egy keveset, aztán hazajöttem szenvedni. Sikerült egy egészen hosszú és kimerítő levelet írnom Julia-nak (az orosz levelezőtársamnak) és eddig egészen szimpatikus csajszi (lehet, hogy azért mert ő is szereti a cicákat).

A cicákról jut eszembe, a kicsik már kezdik kinyitogatni a szemeiket. Olyan édesek! :)

Végül is, egész nap itthon pihentem, teázgattam meg kilószámra fogyasztottam a zsepiket.. óó és már majdnem a felénél tartok a Szent Johanna gimi 5. kötetében. Apuval is sikerült találkoznom este, elvitt minket kajálni meg beszélgettünk erről-arról..

Azt hiszem visszamegyek a honfoglalóhoz (Vele és Tomával játszom) és iszok egy teát. (:

Bye-bye.

 

Szerző: Amiable  2013.02.26. 22:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr275107156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása