Sziasztok!

Hát a mai nap még érdekesebb volt mint a tegnapi, tekintettel arra, hogy fél1-kor keltem fel és nagyjából 3ig lustálkodtam az ágyban.. A délutánom többi részét a kismacskák meglesése, a kismacskákhoz való gügyögés vagy a kismacskák nemének megállapítása (sikertelenül) töltötte ki. Viszont ők még mindig változatlanul édesek! :)

Az orrom még mindig piros, a hajamat viszont sikerült elviselhető formába hoznom (asszem). Jót tett ez a két nap pihenés és az a furcsa, hogy holnap még van is kedvem suliba menni (hiányzik már 'Pamacslabda' meg a hülyéskedés a barátokkal). Az ofő hiányában az első matekra helyettesítő tanárt kapunk, na azt nem várom!.. Pedig este 9kor még a matek leckét is sikerült megcsinálnom. ;)

Éjszaka sikerült kiolvasnom a Szent Johanna gimi 5. kötetét is, bár iszonyú sírógörcs meg szenvedés közepette. Nincs jó hatással rám ez a könyv.

Az orosz levelezőtársam, Julia, egy hasonló hosszúságú levelet (mint amit én írtam neki tegnap) küldött ma nekem, annyira örültem neki! :) Nagyon jól elbeszélgetünk (a gyatra angol tudásomhoz képest), küldött képet a cicájáról (nagyon édes :P ) és én is az enyémről.

Most pedig volt részem egy ominózus játékban a honfoglalón. Vele és Tomával. Tegnap Ő nyert, kétszer is (valamiért eszméletlenül jól tippel), most pedig Toma teljesen lerombolta a várát.. Ezek megőrültek.. No comment.

Erre a napra nekem aludnom kell, azt hiszem. :) Csók.

Szerző: Amiable  2013.02.27. 22:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr295109062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása