Sziasztok!

Gondolom azt már megszoktátok, hogy hétvégente nem írok, úgyhogy nem is szabadkozom miatta.

A péntek elég "hisztis" volt, tanulni nem nagyon voltam hajlandó (na mert más igen.. ), úgyhogy vagy olvastam a Szent Johanna gimit (még a hatodiknál tartok), vagy csapkodtam magam a padhoz, hogy legyen már vége! Az utolsó két órát átpróbáltuk, de mivel hang alig jött ki a torkomból (ami sikerült az meg érthetetlen volt az orrdugulásom miatt), ezért én csak vagy megfigyelő vagy "tátogó" voltam. Szuper. Iskola után szinte repültem a nagymamámhoz megebédelni, aztán a pályaudvarra Érte. Bár jobb időre számítottunk, elmentünk sétálni meg stb. Elég rossz kedvem volt, de olyan aranyosan próbált felvidítani. :) Másnak azt hiszem, nem nagyon sikerült volna.

A szombat viszonylag nyugis volt, sokat nevettünk meg megnéztük a kedvenc Barátok-közt paródiánkat (hatalmas! :D ). 6 óra fele kikísértem a pályaudvarra és megint szomorú búcsút kellett vennünk, de ezúttal 2 hétre.. Valahogy így történt az, hogy szombat este lefeküdtem aludni és 14 órát aludtam! Anya szerint ez nem normális, de engem ismerve, lesz még több is.. Vasárnap cicadédelgetés volt, olyan édesek a picik. Este 'Manóval' megnéztünk egy Truffaut filmet, a Menyasszony feketében volt-ot. Amúgy is szeretem a francia művészetet, de ez a film nagyszerű volt! :) Pont a film végénél felhívott Ő, és bár nem sokáig de tudtunk beszélgetni (egy nevetés erejéig mindenképp).

Ma pedig (csak 7 óra alvás, ébresztő miatt) viszem a kiscicámat 3kor az orvoshoz. Ivartalanítani.. Igen, tudom, itt a férfiak fele felháborodik, hogy "megfosztom a férfiasságától", de azt hiszem egy alom kismacska után nemigen kéne megkockáztatni mást. :) Amúgy meg békésen szundikál mellettem az ablakpárkányon, úgyhogy nem nagyon hatja meg a dolog. Én pedig megyek vissza Breaking Benjamin-t hallgatni, ajánlom mindenkinek ezt az együttest. :P (Óó és csak, hogy ne gondoljátok, hogy iskolakerülő vagyok, a mai napra szünetet kaptunk. Juppii!)

A nap videóklipje: Carly Rae Jepsen -Call Me Maybe !! :D

Pusza.

Szerző: Amiable  2013.03.04. 12:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr385115977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása