Sziasztok!

Így hét végére gondoltam megejtek nektek egy bejegyzést, hiszen hétvégén nem szoktam írni. A keddet (fogalmam sincs, hogy) de túléltem. A szerda már kissé lazább volt, főleg, hogy az utolsó két óráról megint megpattantam, vissza kellett mennem az orvoshoz (10 percet rólam, 30 percet a piercingjeimről beszélgettünk :D ). Tegnap délután még volt is egy két órás szundim (ez van ha az ember kikészül). Ma szinte felesleges volt bemenni a suliba, kivéve azt az egy fantasztikusan fenséges matek órát. Igen, azért megérte.

Holnap földrajz TZ, angol szódoga, francia szódoga.. megfejik az agyamat rendesen.

Emlékeztek még az Eleven testek című filmre, amiről az előző bejegyzésben áradoztam? Tegnap kiderítettem, hogy egy könyv alapján készült a film és nagy mániámban, meg is rendeltem a könyvet.. :P Tehát ha elolvastam, számíthattok egy részletes elemzésre!

A hétvégét Vele töltöm, de, hogy mi lesz a program, még nekünk is kétséges. Majd beszámolok, addig is kellemes hétvégét, au revoir tout le monde!

UI: A bejegyzés címét 'Pamacslabdának' üzenném, remélem rájön. ;)

Szerző: Amiable  2013.04.18. 17:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr635233545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása