Éééés heló. (Tudom, hogy "és"-el nem kezdünk mondatot, csak próbálok keménykedni.. :D )

Izgalmasan telt ez a hét, szerencsére lezajlott -majdnem- az összes dolgozat, vizsga meg miegyéb. Jelentem, a töri vizsgám szóbelijét, Szent Istvánnak köszönhetően 5-ösre teljesítettem, úgyhogy éljen,éljen! Az írásbelinek még nem tudom az eredményét, de reménykedem, hogy hasonló lesz. :)

2012.01.12. este

A hétvégét, úgy terveztem, hogy a tanulásnak szentelem, de kivételesen lustálkodás lett belőle.. :) Elfáradtam. Holnap csak 2 dolgozat lesz (remélem ezekkel le is zárul most ez az időszak. Óó és tegnap este még az is kiderült, hogy a honfoglalón is vannak érdekes emberek.. :D

Megismerkedtem 2 sráccal is, mindkettő érdekes fazon. Az egyikkel már csak azért elegyedtem szóba, mert azzal indított, hogy "Szia, csikis vagy?" .. Aztán kiderült, hogy roppant unalmas.. vagy csak a másik srác mellett tűnt annak, nem tudom. Aki amúgy egy abszolút szellemes, kedves srácnak tűnik egyenlőre. Mindenesetre én jót nevettem, egészen hajnali 2ig. Szóval aki valamiféle társaságot keres, de távol állnak tőle a társkereső oldalak (ahogy tőlem is) szerintem még a honfoglaló is megfelel erre a célra. :) És kitudja.. lehet, hogy ezekből még olyan barátságok is kialakulnak majd, amire nem is számítanánk.

Két részre kellett osztanom ezt a bejegyzést, mert, bár tegnap este elkezdtem megírni, lefoglalt az új emberek megismerése és felkutatása honfoglalón.. :D

Viszont, ami meglepő fordulat volt, hogy tegnap egyáltalán nem jutott eszembe 'Mr.K'.. ennek olyan hihetetlenül örültem, mert így már látom a "fényt az alagút végén".. hogy egyszer vége lesz ennek a szenvedésnek, ennek a borzasztó űrnek, amivel nap mint nap kelek és fekszek. :)

Szóóóval most happy van. :)

Nektek további jó hétvégét, holnap munkanap, én megyek vissza lustizni. Csókcsók.

2012.01.13. délután

Szerző: Amiable  2013.01.13. 14:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr65014713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása