Kedves Blogolvasók! (talán idővel növekszik..)

Ha egy szóval jellemezhetném a mai napom, akkor az a katasztrófa lenne. Már nevetségesen rémes. Néha azt hiszem, hogy csak nekem van ilyen "karmám" vagy szimplán szerencsétlen vagyok..

tumblr_mf2sw7gfTK1qaoyyso1_1280_large.jpgReggel (mivel este későn feküdtem le) 10 percnél tovább feküdtem mint kellett volna, és sikeresen le is késtem a buszt. Ez még hagyján, de utána a behorpadt üvegem "kihorpasztásán" dolgoztam, ezért a következőt is lekéstem. 8:07-re sikerült beesnem az iskolába, szerencsére 'Pamacslabda' megkapta az sms-em a késésről, így ma is ülhettem mellette.. :) Természetesen a Szent Johanna gimi 3. kötetét olvastam (a másodikat tegnap este befejeztem), de ez a rész rémesen lehangoló. Kiderült, hogy a matek dolgozatom (a geometriából!) ötös lett. Ötös! Eszméletlen. Szerintem nem tudnám újra megírni.. A földrajz dolgozat pocsékul sikerült (pedig a Tanárnő még a kis színes virágokat is megdicsérte, amiket unaloműzés céljából rajzoltam a lap szélére). Az órák után benn maradtam, a francia tanárommal (aki amúgy magyar szakos tanár is) beszéltük meg a március 15.-ei műsort (kért, hogy szerepeljek az osztályával) és a megyei felolvasó versenyt. Közben beszéltem telefonon Vele és mint mindig, eléggé feldobott a hangja. ('Pamacslabdával' nagy "óóóó"-zások közepette ki is tárgyaltuk. :P)

A régi barátnőmmel való találkozás sem jött össze (no comment) és a nagymamám kedves szomszédjainak köszönhetően, 5 órát ülhettem egyedül a lakásában.. 8ra értem haza, gyorsan vetettem egy pillantást az alvó kiscicákra (édesek!), anyunak elújságoltam a matek ötöst, végül megettem egy narancsot. Rémesen elfáradtam és még nem volt tanulás, fürdés, hajmosás..

A mai nap felfedezése: egy új útvonal a házunktól a buszmegállóig. Éljen!

Még 3 nap van hátra a hétből, és újabb hétvége. Legalább csütörtökön ellóghatok egy éneket, a március 15.-ei próba miatt.. (csak győzzem megtanulni a szövegeket)

Hiányzik a fotózás, a suli mellett nincs rá időm.. Február 10.-ei az utolsó képem a neten, és mivel mostanság rákattantam a portréfotózásra, fotóalany kerestetik! :)

Csak, hogy kicsit művelődhessetek is, ma finnül köszönök el tőletek. Näkemiin!

Szerző: Amiable  2013.02.19. 21:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr195092960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása