Kedves Blogolvasók!

Tudom, elhanyagoltalak titeket a hétvégén (ezt leginkább 'Pamacslabda' fájlalja), de újra itt vagyok, hogy "szórakoztassalak" titeket. :)

225337_426286297455123_1547053846_n_large.jpg

Pénteken teljesen leamortizáltak a hét utolsó órái, aztán az itthoni "pakolászás", úgyhogy éjszaka nem sokat sikerült aludnom. Viszont a hétvége többi része szuper volt. Szombat reggel kimentem elé, szokás szerint ebédeltünk, nevetgéltünk, beszélgettünk. Még egy keresztrejtvényt is elkezdtem megfejteni, de azt már nekem kell befejeznem. Egy alvóspólót is kaptam (az egyik kedvencét) és szerencsére még mindig érzem rajta az illatát. :) Vasárnap ismét nagyon nehéz volt elengedni, de azt hiszem ezt meg kell szoknom. Vagy ahogy Ő szokott fogalmazni: "Ez ilyen."

Még a hétvégén eldöntöttem (a Tomával való angol beszélgetéseim során), hogy keresek magamnak külföldi levelezőtársat. Egyenlőre elkezdtem beszélgetni egy abszolút szimpi, orosz csajszival, remélem sikerül kialakítani valamiféle "barátságot". :) (Bár az angol tudásom elég gyatra.) Továbbá vannak szóváltásaim egy francia sráccal is.

Mai zenének javasolnám a Breaking Benjamin -The diary of Jane (Acustic version) című számot, amire tegnap óta teljesen rákattantam. A könyv természetesen a Szent Johanna gimi 5. kötete, amit ma sikeresen elkezdtem.

A kiscicák továbbra is extra édesek! :) Ma kivettem az egyiket, aki csak felnyávogott a kezemben.. egy pillanatra én is macskamamának éreztem magam.

Valamiért estére megint úrrá lett rajtam ez a melankolikus hangulat, fogalmam sincs miért. 'Pamacslabdának' köszönhetően nem haltam éhen, a hetedik órai A-sokkal való filmnézés és a nyolcadik órai próbák közben.. A végére már eléggé lefáradtam és megint elfelejtettem a szövegem. A mostani hangulatomhoz még hozzáadódik az is, hogy szerintem lassan beteg leszek, fáj a fejem, lever a víz, plusz van egy enyhe izomlázam is.. :) Ráadásul a rengeteg orrfújás közepette, komolyan félek, hogy kifújom a piercingem.. :D

A nap fénypontja: Elkezdtem enni egy mega-giga mikulás csokit és nem érzem az ízét!! :(

A hét melója: Én lettem az unokanővérem (könyvelő) és a földrajz tanárom közötti postás..

További szép estét nektek, Bonsoir.

Szerző: Amiable  2013.02.25. 20:49 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr35105167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása