Kedves Blogolvasók!

Boldog Valentin illetve egy-szokványos-csütörtöki Napot Mindenkinek! (Ugyanis nekem az utóbbi sikerült.)

(Bár az előző bejegyzésben már kifejtettem a Valentin nappal kapcsolatos véleményemet.)

cicaaak.jpgReggel már volt egy érdekes (de inkább kiborító) momentum. A buszon, ablakkal szembe, a korlátot szorosan markolva, rock zenét hallgatva (remélve, hogy felébreszt a reggeli "bágyadtságból") álltam, amikor az autók forgatagába érő busz, kénytelen volt kicsit megállni. Ezzel önmagában, nem is lett volna nagyobb gond, de pont velem szemben, egy tűzvörös autóban, a volánnál észrevettem egy ismerős arcot. 'Mr. Alkohol' (EBBEN bejegyzésben már bővebben kifejtettem a vele való kapcsolatom). A fülemben üvöltő zenétől nem hallottam, de valószínűleg felnevethettem, mert egy pillanatra az összes tekintet rám szegeződött. Én pedig, lehajtott fejjel, mosolyogtam tovább az előttem elsuhanó fák árnyékára..

Egyre kínosabban telnek a matek órák, a hiányos geometriai ismeretem miatt. Holnap csak túlélem valahogy a témazárót.. Valahogy sikerült átvészelnem a mai napot, talán mert 5-ös lett az ének dolgozatom (így tartva az átlagomat) vagy mert ma 'Pamacslabda' (az álnevet Ő választotta magának) mellett ültem, és olyan jókat beszélgettünk (meg ő az egyetlen aki hagyja, hogy fizikán a Szent Johanna gimit olvassam).

A Valentin napnak egy kis szösszenete akkor csapott arcon, amikor az aulából az udvarra sétálva, összefutottam 'Mr. M.'-el. Ki akartam térni előle (mint általában, ha fel szeretne lökni) de most vigyorogva magához invitált és a kezembe nyomott egy rózsaszín csomagolású, Cherry Queent. (Tudniillik Ő soha nem csinál ilyet!) Én gyorsan meg is magyaráztam magamnak, hogy valószínűleg valamilyen újabb csínyéhez kellettem, de 'Pamacsladba' szerint ez a sors keze. Hát, a 'Mr.M.'-el való viszonyomba a sors keze túl gyakran nyúl bele..

Nagy nehézségek, sorozatos hisztik árán, de végül sikerült készítenem egy mézeskalács-szívet Neki. Sajnos, még egy teljes napot kell várnom, hogy lássam, de azt hiszem, megéri.. (Azt kivéve, hogy 9 óra és Ő még sehol).

Szokásomhoz (és rosszkedvemhez) híven iszom egy teát. Bonsoir tout le monde.

Szerző: Amiable  2013.02.14. 21:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr315080868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása