Kedves Blogolvasók!

mf_439110826_d615aab4256eae9d7eaf6a51a4f9a4af_large.jpgTudom, hogy rég nem írtam, két okból kifolyólag.. Nem értem rá és nem volt kedvem. Múlthét pénteken összeesésig próbáltunk a március 15.-ei színdarabra, a tanárnő kicsit komolyan veszi a dolgot.. estefelé összefutottam a 'Doktorral', kaptam egy fagyit és elvertem csocsóban (szerinte kiegyenlített). Szombaton szintén kelhettem korán, a megyei felolvasó verseny miatt. Összességében elfogadható volt, jól éreztük magunkat, bár sajnos nem nyertünk, így nem mehettünk az országosra. Vasárnap a pihenés napja volt és főleg cicáztam. A kicsik már annyira ügyesek, elkezdtek járni, rohangálnának és ha leülök, pillanatok alatt 4 kiscica kezd mászkálni rajtam.. Cukik! :)

Tegnap volt a szülinapja, de még fogalmam sincs mit vegyek Neki. Ez annyira tipikus.. na mindegy. Majd elválik. (Azért reggel kapott egy nyálas sms-t :P ) A suliban megint próba volt (ez a tanár nem adja fel), de azért az első 2 angolt el kellett szenvednem..

Ma "viszonylag" nyugis napom volt, a tegnapi hisztim után már csak az lehet. Kiolvastam a Szent Johanna gimi 7. kötetét is, már csak egy van hátra és vége! :)

Óó és javában folyik a költözködés, csak el kéne kezdenem pakolni.. lusta vagyok.

Csók.

Szerző: Amiable  2013.03.12. 17:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr815131274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása