Sziasztok!

Mivel elég rég írtam, kétségesnek találom, hogy egyáltalán emlékeztek-e még rám. :)

tumblr_kuj1wuHCa91qzb7gjo1_500.jpgMúlthét csütörtök-pénteken nem csak a fellépésekből jutott ki bőségesen (amúgy az előadások jól sikerültek), hanem a hóviharból és a költözésből is. Szombat reggel repülhettem ki a pályaudvarra Érte, hétfő reggel pedig a pályaudvarnál intettünk búcsút egymásnak. Ez a hét viszonylag gyorsan telt el, sajnos 'Pamacslabda' nélkül. :/ Tegnap 'Manó' barátnőit hoztam át hozzánk, 'Manó' szülinapi bulijára. Finom torta volt, bár én alapvetően nem szeretem a túrósat, ez mégis nagyon ízlett. Utána rohantam pestre, a 'Legjobbal' (vagyis a BFF-el), a pasijával és az egyik lány ismerősükkel mentünk koncertre. Ha nem ők hívnak, tuti, hogy nem megyek mivel egy Wolf Kati koncertről beszélünk. Szerencsére kellemesen csalódtam, volt valami varázsa az estének, tényleg tud valamit ez az énekesnő, ezek után nem csodálom, hogy ő ment az Eurovizióra. :) A mai nap elég unalmasan telt, 'Manó' barátnőit kísértem haza, 

A hét filmje: Mamma mia!

A hét befejezetlen filmje: Két hét múlva örökké

A hét kérdése: Mit olvassak?! (Igen, befejeztem a Szent Johanna gimi-t. Szerencsére.. Szerintem senki nem szenvedett még így át könyvet és sírt rajta ennyiszer, mint én. Már vártam a végét, de most meg olyan űr van bennem, fogalmam sincs mit olvashatnék, hiszen ha elkezdek egy könyvet, minden bizonyára nincs már benne Cortez, Reni, Kinga vagy Ricsi.. Furcsa. :/ )

Bonsoir. :)

Szerző: Amiable  2013.03.24. 17:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr525163518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása