Sziasztok!

Nem tűntem el, nem haltam meg, élek és virulok (pláne mert húsvét alkalmából jó páran meglocsoltak). De kezdem is az elejéről.. Kedden sajnos nem jött össze a hajprojekt (mily meglepő!), ezért az most lóg a tumblr_mkl5usWnFZ1rabkbzo1_500_large.jpglevegőben. Szerdán suli után megebédeltem, aztán összeszedtem a barátnőmet és átjöttünk hozzám. :) Csak a szokásos, nevetgélés, lett egy közös képünk, meg egy amin megcsókolja a villanykapcsolóm (?). Utána pedig elruccantunk a Westendbe, piercinget lövettem, ezúttal a fülembe (piercing projekt pipa!). Nagyon fájt, de mivel odafele a félelemtől paráztam, visszafele pedig a fájdalomtól szenvedtem, a barátnőm biztos jól érezte magát velem.. Utána siettünk a színházba, és szerintem egy igen jó darabot néztünk meg. Barátnőmmel még azokon a részeken is nevettünk amik nem voltak viccesek.. :) Még egy kicsit sétálgattunk meg egyebek, aztán hazajöttem. :) Csütörtök reggeltől vasárnap délutánig az Ő társaságát élvezhettem és még a barátnőmékkel is sikerült találkoznunk, ahol rengeteget nevettünk! :) A vasárnap többi részét Apunál töltöttem, ma reggel pedig Anyum élettársának az anyja várt minket ebédre. Finooom volt.. :) Unokaöcsémék is jöttek locsolkodni és természetesen a Nagypapám. 17 éve minden húsvét reggel újabb verssel jön minket locsolni. :)

Röviden ennyi.

Amint látjátok beújítottam egy design-t is, untam a régit.

A képpel pedig áprilist szeretném köszönteni, a Bolondok Napját és azt, hogy mára hozott nekünk egy kis napsütést.

Csók.

Szerző: Amiable  2013.04.01. 22:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolond-gomba.blog.hu/api/trackback/id/tr85187559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása